♡تقدیم ب عشق ابدیم♡







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





درد دل

چقد بده عشقت حتی حاضر نشه بخاطر قولی ک ب بقیه داده حاضر نشه حتی باهات حرف بزنه ........

چقد بده ک حتی عشقت دلتنگت نشه و ب فکرت نیفته .................

خوشبحال اونایی ک ب عشقشون رسیدن

 

                                                                                              B.Nتقدیم ب عشق ابدیم



نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت15:27---23 تير 1394
سلام سجاد عزیز
من فک کنم که حاضر رو به ض می نویسن نه ظ خخخخخخخ اشکالی نداره ......ولی کاشکی همه پسرا مثل تو باشن که برای عشقشون این طوری نامه بنویسن من فک نکنم عشقت فراموشت کنه برات دعا می کنم که به عشقت برسی برای منم دعا کن که عشقم منو ول نکنه اخ عجب روزگاریه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 16:33 | |